Jitse Knoop
Omdat duurzame, klantgerichte communicatie loont
  • Home
    • Werkwijze
    • Advieswerk
  • Workshops & trainingen
    • Training Klachtgesprekken
    • Training Klant In Focus
    • Training Visie Op Klachten
    • Klanten >
      • Quotes van klanten
      • Referentie Smile
      • Referentie Yarden
  • Klachtenmanagement
    • 1 op 1 klantcontact
    • Klachten en omzet
    • Duurzame klantrelaties
  • Tekst & concept
  • Contact

klanten

De afgelopen jaren heb ik o.a. gewerkt voor: 


Yarden, Dunea, het Drents Archief, Scapino, Ziengs, TUI, Onderneem 't, Telecommerce Magazine, Miss Marvel's, Wortelboer Trainingen, La Compagnie, RS Components, ASR Verzekeringen, Agentschap NL, Bibliotheek Bollenstreek, Aegon, Noordelijke Laboratorium Groep, Smile, Tolknet, Hoogvliet Supermarkten.


De werkzaamheden variëren van workshops, presentaties en meerdaagse trainingen tot communicatieprojecten, copywriting, coaching en advies. Rode draad in alles is eerlijke, duurzame en begrijpelijke (klant-)communicatie.
contact
Aangestuurd door Maak uw eigen unieke website met aanpasbare sjablonen.