Jitse Knoop
Omdat duurzame, klantgerichte communicatie loont
  • Home
    • Werkwijze
    • Advieswerk
  • Workshops & trainingen
    • Training Klachtgesprekken
    • Training Klant In Focus
    • Training Visie Op Klachten
    • Klanten >
      • Quotes van klanten
      • Referentie Smile
      • Referentie Yarden
  • Klachtenmanagement
    • 1 op 1 klantcontact
    • Klachten en omzet
    • Duurzame klantrelaties
  • Tekst & concept
  • Contact

werkwijze

  • Mijn manier van werken is direct, persoonlijk en intuïtief. 
  • Ik breng graag rust in de chaos.
  • Ik werk graag in kleine groepen. 
  • Werkvormen als dialoogcafés of verbetercafés zijn favoriet. 
  • Praktijkcases en het uitwisselen van werkervaringen vind ik erg belangrijk. Van fouten leer je!
  • Respectvol, ruimte geven aan humor en informele sfeer, indien nodig confronterend.
  • Elke organisatie heeft unieke knel- en verbeterpunten. Ik denk graag met je mee. 



Voor meer informatie, klik op de contactknop!
Foto
contact
Aangestuurd door Maak uw eigen unieke website met aanpasbare sjablonen.